V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

17 okt. 2012

Hallen

Idag är det riktigt höst rusk och det varnas här på västkusten för naturkatastrofer, hmm...
Hoppas marken håller för allt regn så att ingen kommer till skada.
Mitt minneskort i min kamera har jag lyckats låsa på nåt vis och lyckas inte ändra på det så jag kan inte fota alls (tacksam för tips om nån vet hur man gör, Har en Nikon D60).

Men passar på att visa några bilder på vår hall

Hallen från köket
Trappan återstår, men fick ett nytt tips i veckan av fina Anna Truelsson
så jag fick tankarna åt detta hållet, kika in hos henne här i hennes hall
 


En naturlig höstbulett


Hatthyllan är en väldigt gammal hästkärrssoffa eller vad man skall kalla det, den hittade jag på ett berg hemma hos farmor och farfar. Under satte jag några krokar och två stora gamla ägglådor står ovanpå varann som skoställ bakom skynket. Ja skynket har bytt färg nu när mörkare tider är på ingång så passade jag på att sy ett nytt för lite kontrast.
Skorna är från min pappa sedan han var liten pojke.

Ha en härlig dag! Kram Sanna

6 kommentarer:

  1. Sanna, du har det så himla fint och jag förstår inte hur du kan det med småbarn i huset! När mitt enda barnbarn är hos oss på Orust är det fullständigt kaos i hela huset.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Det är retligt när man kommit åt någon
    knapp så det inte funkar, hoppas det löser
    sig. Du har en underbar hall, superfint!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar hall!! Första inrtycket i ett hem är så viktig..och här får man ett gott sådant!!

    ha det gott!! Kram Sanne

    SvaraRadera
  4. Jättefint och mysigt.:-) Stina

    SvaraRadera
  5. Jättemysig och ljus hall! Fin hatthylla, kul att göra om något så där!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig hall ni har!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig