V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

15 okt. 2012

Välkommen till världen

Lilla Emanuel har äntligen kommit till världen. Min vän Carolina med bloggen Carolinas vita har nu blivit tvåbarnsmamma och kommer säkert lägga ut bilder på det lilla knytet han är såå söt.
Så idag står det lite baby shopping på schemat och ett doktorbesök med dottern (hösten är här och med den kommer urinvägsinfektioner).
Jag gjorde en söt liten vimpel till lilla Emanuel för ett tag sedan, men den vet han ju inte om än men den hänger i hans ljuvliga lilla rum iallafall.


Den har varumärket Lorraine
du hittar den här
 
Hemma hos Carolinasvita
Hoppas ni har en bra dag och tusen tack för era fina kommentarer, jag skulle vilja ge er en kram allihop för det värmer verkligen.


Kram Sanna

5 kommentarer:

  1. Den vimpeln är en perfekt "Välkommen-till -världen-present!!! Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Var inne och tittade på din ndra sida, jättemycket fint! Ska försöka komma till julmarknaden!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. så roligt.
    Fina virkade vimplar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vimpeln är ju super fin, duktiga du!

    Ps. Du har mejl..Hinner du svar.

    kram Anna

    SvaraRadera
  5. Sötaste Sanna vimpeln är så älskad den är så fin! Emanuel kommer och älska den med :) Stor kram till dig finaste vän

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig