V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

14 feb. 2014

Reportage i Leva & Bo

Heeejsan!

Idag fick jag ett sms från Anna Truelsen att imorgon Lördag är reportaget med vårt badrum med i tidningen Leva & Bo. Nu är det snart 1.5 år sedan Anna & Jonas var här, så det ska bli såå kul och spännande att läsa.  Tack Anna och Jonas för att ni ville komma hem till oss, ett extra tack till dig Anna som mejlade och fråga om vi ville vara med, jag är såå glad idag att vi vågade tacka ja.

Vill ni se mer av vårt hem så finns jag på Instagram sök på charmigtlantligt
Eller följ min nyöppnade presentbod madebylorraine på Instagram eller Facebook eller så är du välkommen att kika in på hemsidan Made by Lorraine

Önskar er alla en riktigt Trevlig helg!
Hoppas vi ses!

Kraaaam Sanna

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig