V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

19 juli 2010

En del av Orust och lite av de som hör till

Ja sommaren bjuder på mycket läckerheter, många nya minnen, underbara dofter och mycket som finner sig för ögat. Jag bor ju på den otroligt vackra ön Orust, och för dem som aldrig har varit här kan jag lova att du missat något. Allt från salta bad, berg och en miljö som bara är helt fantastisk.
Detta har jag aldrig sett tidigare, vadå har man tyckt, varenda turist bär på en kamera, t.o.m i mataffären, men nu ser man vad man har, hur man bor och varför rondellen är blockerad varenda helg och inför helg =)
De är nu man är tacksam och man förstår varför de inte finns några billiga hus att köp här, tur är väl att man har ett =)

Här kommer några bilder och smakprov, jag överlåter er att drömma, här är underbart kan jag lova.

Ha en underbar dag Kram Sanna

Räkor och ostbricka hör sommaren till
hemma på vår altan en underbar dag
med trevligt sällskap

Mollösund

 Mollösund

Mollösund
Mollösund

Mollösund

Mollösund

Mollösund

Mollösund

Mollösund

Mollösund

Grindsby
Är det inte den ena så är det den andra tungan som slickar nosen
Min älskade dotter, bonnbränna hör till =) (Brunbända armar men en blekkant från tröjan )
Ja min älskade sambo var ju bara tvungen att testa och visa hur duktig han är
och dom klarade de =)
Trätte på väg till ett kvällsdopp

Trätte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig