V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

13 juli 2010

Ernst Kirchsteiger

I Torsdags när vi kom hem så satte jag mig framför tv:n för första gången på evigheter och vem fanns där jooo min dröm man, jag älskar denna man och min käre sambo värkar börja se detta =) Och försöker förstå vad är de jag ser hos han, och i Torsdags fick jag reda på vad de var, HANS LUGN de är fantastiskt. Han är absolut inte i min ålder men en sådan människa vill jag ha i mitt liv, förstå mig rätt nu för allt i världen, men han är trygg lugn och händig och så älskar han mat och inredning och de gillar jag.

Min käre sambo ifrågasätter allt han gör,
-han förstör ju den fina väggen ju.
jag förklarar i detalj hur de sedan kommer se ut när de vackra rosorna växer upp osv.
svar: Aaaa jo men de blir nog bra.
Nästa fråga kommer
-Har han honung i allt eller?
jaaa svarar jag ååå vad roligt att han hittar på så mycket med honung (älskar honung själv)
Svar: Mmmmm jo men de har du ju rätt i...
Börjar de bli lite svartsjuka tro =)När de gäller Ernst får han inte med sig mig alls vad de gäller att ge negativ kritik =)
Kanske kanske, de kommande veckorna av semester blir av ett lugn och inte av denna rastlösa arbetsmyra jag lever med och som jag älskar bara han kan släppa denna rastlöshet och finna sig själv utanför jobbet =)
Men så perfekt han är på alla plan för övrigt min Anton

Foto okänd

Ha en underbar dag Kram Sanna

1 kommentar:

  1. Välkommen hem hoppas semestern var lyckad!
    Här har vi det så varmt att man nästan storknar men dom har ju lovat lite regn.
    Fnissar lite åt Ernst ja Du en sån skulle man behöva ibland.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig