V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

15 juni 2011

Säger bara Anette!

Hejsan!

Wow jag är tillbaka, efter en hel del grejande så har jag knabbt hunnit öppna datorn de sista =/
Men nu så blev jag såå taggad efter att vart inne på min absoluta favorit blogg hos Anette Hjärpe klicka på länken och ta dig en titt jag kan lova att du blir kvar hos henne http://lantlif.blogspot.com/.
Henne kan man kalla en slipad diamant, tänk att man kan sprida sån glädje, inspiration och ge så mycket enegi till andra människor som hon gör genom att blogga, de tycker jag är häftigt.
Inte nog med de hon har skaffat ytterligare en blogg som heter Styling By Anette http://lantlivsanette.blogspot.com/ sååå roligt att läsa och titta och bara njuta av fantastiska bilder.


Hon är en av mina största favoriter och där bland har jag ju även Ernst Kirchsteiger såklart. Och nu när jag fyllde 25 fick jag boken en sommar med Ernst och jag blev såå lycklig. Så nu har jag 1 bok från varje idol hihi Ernst och Anette, detta är böcker för speciella tillfällen då man sitter där i lugn och ro och bläddrar med lite bakrundsmusik och gärna ett glas vin till det och ett varmt fotbad, de är tillfälle de =)

Bok inspiration

Helt solklara böcker

En bild från mitt 25 årskalas
på en del av vår nymålade altan, såå nöjd


Å som pricken över i:et
de fantastiskt goda jordgubbstårtorna
som min farmor gjorde till mig.
Jag ska snart ge er lite bilder från mitt hem inne som ute, och mer bilder från vår altan =)

Ha en underbar dag Kram Sanna

5 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!!
    Ernst är också min favorit men jag har inte hans bok - än!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Nämen du..wow vad glad jag blir nu !! Tack så jättemycket söta, snälla du..
    Jaa, tänk om man fick göra ett alldeles eget TV programm..det vore grejer det !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Jag håller med om allt, Anette har en kanonfin blogg. Just hennes blogg var den första jag besökte för ett antal år sen.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott. Ja Anette är fantastisk på att sprida inspiration. Du me har en fin blogg! Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hej

    Vilken trevlig blogg du har. Hittade hit genom Mycklebygården.
    Du hamnar på min blogglista direkt.=)
    Ha det gott i sommarvärmen.
    Mvh Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig