V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

5 mars 2011

En liten hälsning

Hejsan hojsan!

Idag har jag varit på en saitsing med min käre farmor till Tavlebord, så mysigt, närproducerat och hantverk bullar, kakor och kaffe, jätte trevligt var det.
Vill sticka in en liten trevlig helg hälsning till er alla underbara som tar er tid, läser, tittar och kommenterar och därmed lyser upp min vardag.
Nu är våren här snart, denna bild tog jag förra året, tycker den är trevlig att titta på =)



Många kramar till er!

5 kommentarer:

  1. Ha en fin kväll och en härlig söndag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jag har varit hos min mormor idag och fikat. :)) Trevligt. Önskar dig en god natt o sov gott. :9

    SvaraRadera
  3. Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
    Ha en fortsatt bra söndag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Tack för att du ville delta i min tävling.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en fin vecka..
    Den börjar bra hos mig.. solen lyser.. Underbart!
    Kram Evelina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig