V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

19 sep. 2010

Höger, vänster, left or right ???

Hej vänner!

Just nu är jag usel på att blogga, de är fullt upp kan man säga, dålig ursäkt men så är det =)
Jag har fullt upp med mitt nya arbete och de är jätte kul och hittills har de gått jättebra.
Idag är det val och man blir nästan lite nervös över hur man skall ställa sig.
Jag tycker nästan alla i regeringen kan ha bra synpunkter men man kan ju aldrig veta vad som är sanningen, och de svåraste är att nu skall man göra ett val....
Jag har tittat på debatterna vilket jag aldrig tidigare har gjort, men nu är jag intresserad och då har de blivit rätt kul att följa dem, som dom håller på =)
Innan hade jag bestämt mig för att rösta blankt men nu känner jag att jag vill rösta men som sagt man är kluven, man vill ju att de dom säger ska vara sant.
Ja detta kan bli långt, men glöm inte rösta de är viktigt!
Ska lägga ut lite bilder nån dag här så önskar jag er en trevlig Söndag.




Bild lånad från dagens media.se


Ha en underbar dag Kram Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig