V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

26 sep. 2012

Vårt badrum i Leva och bo

Ojojoj..
Jaa minst sagt häftigt..
Jag fick ett mail från goa Anna Truelsen i helgen där jag blev tillfrågad om vi ville vara med i ett reportage med vårt badrum och självklart vill vi det, det går ju bara inte att tacka nej.
Så om några veckor ska hon komma hit och fota. Ska bli så himla roligt, en upplevelse jag drömt om men som jag aldrig trodde jag skulle vara med om på detta viset.
Men det snurrade ju också till i huvet på mig, så att fokusera på rätt saker är inte lätt då jag gärna fnissar till och tänker på situationen i sig.
Har inte en aning när reportaget kommer ut men det får ni veta så fort jag vet.
Kika in på Annas fina blogg My lovely things


Det händer mycket nu kan man säga, jag har prov i nästa vecka men först ska vi på Spa jag och sambon i några dagar vilket ska bli helt underbart men koppla av nu känns inte som att det kommer bli lätt, men jaja, allt går om man bara vill.

Jag är väldigt lyckligt lottad som har så fantastiskt fina människor runt om  mig som stöttar och delar min glädje i detta ni vet vilka ni är ingen nämnd ingen glömd.

Ha en skön dag! Kram Sanna

7 kommentarer:

  1. Nämen gud va häftigt! Du måste säga till så ska jag köpa den. Det är ju enastående fint så på ett sätt är jag inte förvånad ändå Kram

    SvaraRadera
  2. Som jag tycker att det är spännande och roligt ser i fram i mot detta! Du har det så fint Sanna :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Sanna, åh vad roligt!! Vilken uppskattning :)) Ska genast titta in på din "nya blogg"!! Stora kramen från Kate

    SvaraRadera
  4. Grattis Sanna det kommer bli ett jättefint
    reportage, Anna är så duktig och du har så
    fint badrum.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Åh, vad roligt! Det ska bli så kul att läsa tidningen sedan!

    Ha en härlig helg!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  6. Hej fina Sanna!

    Wow vad spännande! Jag är säker på att det kommer bli ett jättefint reportage :))
    Sedan vill jag även säga grattis till ditt företag! Håll kvar tron på det så kommer det att gå jättebra!

    Kram och ha det gott!
    Mia

    SvaraRadera
  7. Hej! vad kul för dig! Jag har åxå haft hemma hos reportage av Anna Truelsson så jag vet hur det känns. Reportaget kom med i Härligt Hemma bilaga och då ny Norsk tidning Bolig Dröm.
    Mvh Johanna i Jänåker

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig