V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

7 aug. 2012

Mera badrum och lite till

I Förra inlägget visade jag vårt ny renoverade badrum. Det har varit ett långt projekt för oss men som nu äntligen är klart. Det har varit mycket planering och massor av tankar hit och dit hur man skall göra, vad som skall köpas osv. Men jag vill TACKA er bloggare som har delat med er av era fina och inspirerande bilder ni bjuder på alldeles gratis, tack vare det blev det detta badrum.
Anette med bloggen lantlif.blogspot.com har inspirerat mig med sin fina och mysiga tvättstuga.


lantlif.blogspot.com
 Jag fick ju äran att överta min farmors gamla fönster, som jag så gärna ville använda i badrummet och då hade jag ett favorit badrum sett och det var i Maries blogg minlillaveranda.blogspot.com visst är det vackert.

minlillaveranda.blogspot.com
Jaa en liten tjuvkik in i köket från hallen, köksbordet skall målas om i vitt också, men vi får se när det blir tillfälle till det. Vår lilla Skrållan ligger rofyllt och sover, är det inte härligt med djur så säg...

Vår hall och en bit av köket
Imorgon är en spännande dag då vi ska överraska min farmor med en utlandsresa till Turkiet på elva dagar med tre av hennes vänninor med avresa i oktober. Hon har aldrig tidigare varit utomlands och imorgon kommer hon stå med biljetten i handen, undrar om hon vågar?
Spännande minst sagt!

Kraam Sanna

2 kommentarer:

  1. Vilken överraskning till din farmor, hoppas
    hon åker nu. Och fin inspiration från härliga
    bloggar.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. så spännande för farmor. Ditt badrum blev så fint.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig