V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

18 juni 2012

Hejsan!

Äntligen har vi fått klinkrat i vårt badrum och ett paket kom igår med det fina tvättstället, åå vad jag gillar det. Idag väntas badkaret komma och det är riktigt spännande. Kaklet ska upp på väggarna och fönstret skall målas som jag skall ha i en innervägg i badrummet. Kulören minns jag från ett blogginlägg hos Anette med bloggen Lantlif för längesedan, och nu kom den till användning och skall bara målas på, det är en så läcker ljusgrå färg, ni ska få se så småningom.
Det tar lite tid men jag är väldigt tacksam för den nogrannhet som är och så får man göra lite varje dag och det känns så kul att vi gjort allting själva med hjälp från underbara vänner som ger tips och råd och lite händer här och där och ibland får vi slå våra kloka huvud ihop och vi är så tacksamma. Dock är det väldigt lite tid för bloggande just nu men det kommer bli bättre fram igenom. Sen kommer jag bo i mitt badrum =)

Bara fogen kvar

Och jag vägrar att önska en trevlig midsommar i detta inlägg för jag ska minsann få till ett inlägg innan dess men ha en underbar dag allesammans.
Och tack för att ni besöker min lilla blogg det värmer
 Kraaam Sanna

1 kommentar:

  1. snyggt klinker.
    Här har vi haft en underbar dag med härligt strandväder.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig