V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

2 mars 2012

Marstrands Hafshotell

Heejsan!

Här sitter jag lite skrovlig men nog såå mycket bättre än tidigare i veckan då jag legat i den hemska och omtalade influensan fyy bubblan säger jag bara men med otroligt mycket vila så är jag nu betydligt mycket piggare. Min käre svärfar fyllde 65 år i förra veckan så imorgon bär det av till Marstrand för en spa helg med alla sambons 5 syskon med respektive ska bli så otroligt roligt och jag är så glad att jag hann friskna till.
Så ville min mamma låna mina barn en dag till så hon kom för att hämta dom för en stund sen så nu har jag tagit helg och ska frächa till mig lite idag och sitta i fotbad måla naglar och bara må gott.
Jag och barnen myste hela morgonen och startade helgen med att steka vofflor till morgonfika med mormor så dagen kunde inte ha börjat bättre.
Ha en underbar helg gott folk för det ska jag ha i det underbara vädret!

Här kommer en härlig påskbild jag fann på Marstrands hafshotells hemsida, visst är den underbar!


Jag flyttar fram inlägget jag lovade men snart ska jag lägga ut lite hall inspiration jag lovar ;)


Kraam Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig