V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

20 sep. 2011

Hejsan!

Jaa... Den sista tiden har det fart en massa tankar i mitt huvud, jag har nämnligen funderat på det här med företag fniss...
Jaa mycket tankar och ideer är det och impulsiv som jag är så tvingas jag jobba med att ta det lite lugnt och tänka efter, läsa, lyssna, fundera och tänka lite till, fördelar, nackdelar osv. precis som alla andra.
Så imorn blir det ett infomöte och de ska bli mycket spännande och intressant, vad det blir för något återstår att se hihi ni är väl inte nyfikna väl?
Mmm än så länge säger jag inget men den dagen som förhoppningsvis snart är här så kommer jag berätta med glädje vad det är för någon ide =) Nog passar det den här bloggen i allafall =)

På tal om annat så är det ju höst och till hösten hör ju våra fantastiska äpplen, visst doftar dom gott, dom är vackra att titta på och är väldigt goda och sist men inte minst så går dem så bra att dekorera med, så det ska jag göra i veckan tänkte jag.


 
Här har vi ett vild träd som jag och hunden brukar gå förbi när vi är ute på promenad och spatserar

Kraaam
Sanna

4 kommentarer:

  1. Jag blir nyfiken! Och hoppas det lyckas för dig och kanske det är något jag också kan ha glädje av när jag är på Orust .....?
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, man blir nyfiken.;-)
    Stina

    SvaraRadera
  3. Låter spännande med dina planer, hoppas du kommer fram till och starta eget. Och det var bra när jag hade hund, då pallade jag äpplen när vi var ute på promenad. Blir lite svårare och göra det när jag går själv. Fast jag vet ett vildäppelträd med goda äpplen också, jag får gå dit.
    Ha en fin dag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Låter spännande, klart man blir nyfiken!!!

    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig