V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

5 aug. 2011

Typiskt

Hej på er!
Jag är så irriterad på mig själv för vet ni vad jag har gjort, lyckats snurra väck min kameraladdare otroligt irriterande. Jag har förmodligen tagit med den till någon och sedan helt glömt av det. Men men i värsta fall får jag köpa mig en ny innan semestern är slut så vi får bevara några minnen på bild =)
Här har det varit kanoon väder i flera dagar men idag blev här regn och jag gillar de måste jag säga. De är mysigt och lite ruggigt och nån gång ibland helt okej eller vad tycker ni?

Jag och sambon har lagt till med att fördriva kvällstimmarna på altanen och de bästa av allt är att de även funkar när de regnar då vi har tak på en del av den så det blir extra mysigt och ruggigt och filtar och ljus plockas fram =)

Är jag galen tro, i slutet på sommaren längtar jag alltid efter julen med pynt ljus stämning, marknader och allt de där som hör till och dessa underbara barns stoooora förväntan på jultomten =)
Hihi jag är nog lite tokig kanske =)

En liten försiktig bild i allafall =)
Foto okänd


Önskar er alla en fantastisk helg
Kram Sanna

1 kommentar:

  1. Jag kan också längta efter julen så smått redan nu... Men visst, lite tokiga är vi nog allt!

    Trevlig helg!
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig