V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

12 feb. 2011

Nu står våren bakom hörnet

Hej sötaste ni!

Jaaa, nu minsann är våren snart här, så underbart med detta ljus.
Idag har jag njutit av sällskapet av mina käraste, vädret har vart på topp och dagen har varit bra.
Ikväll har jag suttit och spanat på många av era fantastiska bloggar, ni inspirerar mig till tusen och de kliar verkligen i fingrarna på mig, tusen tack för er hjälp. Nu vill jag att snön försvinner så vi snart kan ut och njuta av den fantastiska våren.

Ha en underbar dag Kram Sanna

2 kommentarer:

  1. Ha en fin söndag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Javisst får man mycket inspiration när man läser bloggar! Jag har hur mycket idéer som helst nu, det är bara tiden som saknas, men en grej då och då så blir det faktiskt en hel del gjort ändå.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig