V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

14 feb. 2011

Hjärtarnas dag!

Hej mina vänner!

Hoppas att ni alla har haft en trevlig dag, de har jag verkligen haft.
De gick jättebra hos BVC idag med lilla Minna, dock får vi komma tillbaka och kolla synen igen om 1 månad, hmm, hoppas de är bra då, men hon var såå duktig.

Först idag kom min lilla flicka hem med en jätte söt rosa blomma till mig som hon och min svåger varit och köpt, så sött av dem. Och nu ikväll kom min älskade sambo hem med en jättefin tulpan bukett till mig så jag känner mig så bortskämd. Jag och Minna har bakat goda kakor som ska föreställa hjärtan, dottern har vissa krav och dessa uppfyllde vi tydligen inte utseendemässigt , rackarns onge =) Men hon är nog lik sin mamma där. Men de är inte lätt att veta hur kakorna ska se ut efter de att dom är gräddade i ugnen, man får helt enkelt gilla läget =)

Bilderna blev inte så bra i detta mörker men jag måste ju bara visa mina fina blommor.


Dotterns vackra blomma

Sambons tulpanbukett


Detta blev vårt kvällsfika

Kramar till er

1 kommentar:

  1. Gott att det verkar bra med dottern! Ja, du blir bortskämd med blommor men du är säkert värd dem.
    Ha fin dag idag också i kylan!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig