V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

8 aug. 2010

Känner sig nästan naken utan kameran

Hejsan svejsan!

Ja efter att ha varit på 50 årskalas i helgen råkade vi glömma min kamera ca 5 mil härifrån så just nu vill jag givetvis fota allt, så typiskt. Kom precis hem från en underbar eftermiddag i skogen med familjen både hundar och barn var med och jag lovar dom är helt slut. Nu sitter jag med smörstekta kantarell doften i näsan och bara njuter med en kall öl till de, så här på Söndagskvällen mmmmm......
Nästa vecka är det fullt ös kan man säga, först imorn blir de till att packa, på tisdag bär det iväg ner till Vimmerby och Astrid Lindgrensvärld och bad palats, hotell och myyys med stor frukost och underbart sällskap familj och annat =)  kommer hem på Torsdag och sedan tvätta och packa fredag =)
På Lördag bär det iväg till stora staden Stockholm för första gången i mitt liv (tar varmt emot förslag på saker att göra, fint att titta på eller trevligt att besöka ni bloggare där ute med fantasi och vackert sinne =))
Hotell även då fast på Lidingö så de blir rena rama lyx veckan för vår del =) Men ibland måste man ju få lov att lyxa till de lite extra inte sant =) Sen kommer vi hem på Tisdagen och då är de 1 vecka kvar på sambons semester och då skall vi bara andas ut och njuta av sista veckan och av alla underbara sommarminnen =)
Blir antagligen inte så mycket bloggande den veckan men hoppas ni tittar in igen för det framöver, mycket foton blir de antar jag om jag känner mig själv rätt =)


Bilden är lånad från scandic hotells hemsida

Ha en underbar dag Kram Sanna

1 kommentar:

  1. Om ni ändå ska bo på Lidingö måste ni besöka Millesgården, ligger endast ett stenkast från Hotellet du visade. Underbart ställe med skulpturer av Carl Milles utplacerade i hans trädgård och hem som bevarats och nu visas upp. Tomten och trädgården är helt underbar och utsikten... mysigt café att ta en fika på finns oxå högst upp i trädgården. Rekomenderas varmt, men det mesta är utomhus så kläder efter väder =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig