V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

24 maj 2010

Första men definitivt inte sista inlägget =)

Hej hej!

Idag har de vart en underbar dag, dock lite blåsig men nog så varm och härlig ändå.
Jag och mina små har vart ute hela dagen i princip, oljat en del av staketet, sandlådan, hängt en massa tvätt, och annat småpill. Inne fick jag sytt två kuddar medans barnen sov en sväng på morgonkvisten, då de blev en tidig morgon när lille Melvin vaknade till fågelkvittren ca 05,30 och Minna vaknade ca 06,45 och ville upp så de var bara att sträcka på sig och börja vakna till liv. Men redan vid nio tiden hade jag en liten dotter som blev sur på sin mamma och gick in på sitt rum och la sig i sängen för att sura men de var väl för tråkigt antar jag så slutsatsen av de blev att hon somnade så sött så, och jag passade på att sy lite då =)
Blev inte riktigt klar men de tänkte jag ta tag i nu ikväll när mina små sover för natten, om jag kan slita mig från datorn =)

Kram på er imorgon är det en stooor dag för min del =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig