V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

26 feb. 2013

Vårkänslor eller vad é dehär


Ja äntligen har våren hittat hit, och energin är på topp, fattar inte riktigt vad som händer man har en go känsla i kroppen fastän man har många bollar i luften, ja det gör gott att man stressat av lite, man får betydligt mer gjort då. Just nu smids det planer för fullt, det blir en händelsefull vår som jag med ett stort leende ser fram emot.
Tack alla vänner och bekanta som står ut med mig när jag är upp i alla mina idéer =)


Från köksbordet

Tyvärr är mitt stora lilla gryn sjuk men en stund fick vi tagit oss ut i det fina vädret och så härligt det var att sitta på trappen i den underbara solen tillsammans.

Önskar er alla en fin dag!
Kram Sanna

1 kommentar:

  1. Nu blir jag väldigt nyfiken på planerna som smids!
    Jo, lite vårkänslor börjar allt komma och nästa helg ska jag vara på Orust, himmel så skönt!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig