V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

23 feb. 2012

Renovering dag 1

Heej på Er!

Tillbaks i bloggvärlden ÄNTLIGEN!
Nu har vi börjat renovera vårt badrum/hall, så härligt det känns. Igår satte vi heela familjen igång och rev ut allt ur badrummet och den lilla hallen vi hade (som inte längre finns kvar "YES") som nu har blivit till större badrum. Barnen bar och hamrade och rev matta från väggarna, vi slog oss efter varandra plåster överallt =) Mamma var nog dock värst =S men stämningen var på topp hela dagen (får se hur länge det håller i sig...). I denna lilla hall hade vi 3 bra att ha garderober skulle man kunna kalla dem, mycke bra ha pyssel och annat jox kan man säga, hmm... de blev lite mer att titta på när man fick fram det. ALDRIG MER SÅNNA STÄLLEN TACK!
Idag skulle jag och barnen varit iväg och kollat in badkar, blandare och tvättställ och åkt vidare till min farmor och farfa för att hämta ett gammalt fönster som jag ska ha i en innervägg i badrummet var tanken men så var lilla Minna lite dåsig och det visade sig att febern har intagit sin position även här nu..... Så det får nog bli en sväng i eftermiddag ensam istället.
Såå idag ska jag ta och röja ur den stora hallen som vi också ska renovera golvet i och ta bort våra spegelgarderober för att sätta in två pardörrar till köket, tror det kommer bli riktigt bra.

Det tråkiga med att renovera





En salig röra
   VILL PÅPEKA EN SAK KÄRA BLOGGVÄNNER TUSEN TACK FÖR ALL ER INSPIRATION!!!
Jag kommer att uppdatera allteftersom och avslöja mina inspirationkällor =)

Önskar Er alla en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig