V a r d a g s l i v

V A R D A G S L I V ~ L A N T L I V ~ I N R E D N I N G ~ T R Ä D G Å R D ~ R E N O V E R I N G ~ M A T L A G N I N G

13 mars 2011

Jeanne d arc living

Gokväll på er!

Helgen har varit lugn och jag har målat lite tak och väggar i vårt badrum, de blir riktigt bra, snart är det klart och jag kan gå vidare till barnrummen och måla och tapitsera, jag längtar som bara den =)
Jag köpte senaste tidningen från Jeanne d Arc Living och blev inspirerad, så det ska bli spännande att se vad jag får ihop i slutändan.

Denna vackra sjal hänger i min Jeanne d arc väska i hallen, ni ser också en bit in i vårt kök, köksbordet skall målas om inom kort i vitt såklart. Golvet kan ni blunda för, välj att se de gamla golvet som ligger där in under som nån gång skall tas fram och målas "håller på att övertala sambon" hihi . Sjalen köpte jag i en liten butik här på Orust (Mamma & Öbarn) för inte så länge sedan, den fanns även i rosa, men jag valde att köpte den sista vita "fniss", så nöjd jag är med den, färgerna är underbara och är som pricken över iet till en vit tunika.
Ska lägga ut lite fler bilder på den någon dag.



Jag vill önska er alla en trevlig kväll och hoppas att veckan börjar bra för er allesammans och vill också passa på att tacka er för att ni tar er tid och läser här inne hos mig =)

Kramar

2 kommentarer:

  1. Hejsan
    Jättefina sjalar, dekorativa där dom hänger också. Och så fin köpmansdisk i köket, och det kommer bli jättefint med vita möbler mot det golvet.
    Må så gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Var finns butiken Mamma & Öbarn? Har aldrig hört talas om den och jag vill veta alla roliga butiker på Orust!
    Sjalen ser jättefin ut och vilket fint kök du har! Jag tycker att ditt golv är jättesnyggt så det blundar jag inte för!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en rad här hos mig, det glädjer mig
Kram på dig